top of page

Vanliga frågor & svar (FAQ)

  • Har ni drop-in för min bil?
    Svar: Vid mindre jobb som lampbyten eller liknande kan man komma in mellan 14:00 – 16:00. Men ring alltid först och berätta vad som skall utföras. Telefonnummer: 070-067 99 36.
  • Vad innebär en felsökning av min bil?
    Svar: Vi felsöker alla typer av problem som du ha med ditt fordon för att hitta det som behöver åtgärdas. Om du vill kan vi åka med dig i bilen så vi kan förstå vad för problem du vill framföra.
  • Vad kostar en felsökning?
    Svar: En felsökning startar från 549 kr och detta är för en timmes felsökning. Vid allt för svåra felsökningar kontaktar vi alltid dig om vi behöver mer tid på felsökning. Är detta fel garantirelaterat så debiteras du ej någon kostnad.
  • Vad händer om ni upptäcker nåt mer fel på min bil?
    Svar: Vi kontaktar alltid dig vid andra åtgärder genom telefon. Där du får info om vad som behöver åtgärdas samt pris. Där du får godkänna eller avböja arbetet.
  • Behöver jag göra något när min bil är på verkstaden?
    Svar: Vara tillgänglig på telefonen under verkstadsbesöket, då vi kan kontakta dig.
  • Hur vet jag vad verkstaden gjort med min bil?
    Svar: När du hämtar din bil går servicerådgivaren igenom serviceprotokollet med dig där man ser vad som är gjort på service eller vad som har åtgärdats.
  • Hur betalar jag för mitt verkstadsbesök?
    Svar: Vi tar kort, swish och kontanter.
bottom of page